Des d’una experiència gastronòmica a una activitat d’adrenalina

Les activitats que s’ofereixen a la campanya “Al BAIX, ofertes FLAIX” són molt atractives i pensades per a tots els públics, des de famílies amb nens petits, fins a parelles joves, per a grans, petits, aventurers, amants de la cultura i el patrimoni,…

Com a gran novetat s’inclou una experiència única al parc de llums interactiu Lumagica, amb un 10% de descompte, que ens submergeix en un món de màgia i diversió del 18 de novembre al 8 de gener, el primer que s’instaura a Espanya, concretament dins del parc temàtic Catalunya en Miniatura. La campanya també ofereix propostes com gaudir d’un 20% de descompte per a fer una visita audioguiada al Castell de Castelldefels, o un 10% de dte. a la Colònia Güell i la Cripta de Gaudí; també hi ha un 15% en la visita guiada i degustació a la Fàbrica Estrella Damm del Prat de Llobregat; es pot visitar amb un 2×1 els Museus d’Esplugues, o un 33% de descompte els Museus de Martorell, o fer visites guiades gratuïtes pels diferents espais del Delta del Llobregat. També es pot visitar Catalunya en Miniatura, a Torrelles de Llobregat, fer un tast de marxa nòrdica a Sant Just Desvern, o un taller per elaborar un menú complet amb xocolata a Castelldefels, entre moltes altres activitats.

La campanya estarà en vigor en exclusiva tres caps de setmana del mes de novembre, del 12 al 28. L’objectiu, donar un impuls al sector turístic del Baix Llobregat, just abans de que arrenqui la campanya de Nadal.

L’acció de promoció va acompanyada d’una important campanya de comunicació i publicitat, amb presència tant en premsa online i newsletters, com també en mitjans de transport i xarxes socials.

No et perdis aquest novembre la gran oportunitat “Al Baix, ofertes Flaix”.

#TurismeBaixLlobregat  #BaixLlobregat

© Copyright - Revista L'Opinió